niedziela, 20 kwietnia 2014

I'm so sorry ;-(

Cześć i czołem ! ^^

Właśnie dzisiaj, zaczęłam się zastanawiać co mogę pisać dalej ;) Tak się składa, że akurat nic nie przychodzi mi do głowy... Normalnie nie mam już pomysłów na tego bloga. Coś wydaje mi się że zbyt szybko rozwinęłam te wszystkie wydarzenia i w ogóle. Czuję się jak osioł xd Naprawdę nie mam zielonego pojęcia, co można pisać. Niby mam już mniej więcej to co będzie, ale nie potrafię tego ciągnąć, więc to jest jednoznaczne z tym że nie ma sensu już tego pisać. Bardzo Was wszystkich przepraszam ;< Wiem że są osoby które napradę czytają moje "wypociny" i komentują, ale wybaczcie :( No nic. Podsumowując to co tu napisałam - Kończę Pisać Tego Bloga. Skończyło się na pocałunku Auslly i całkiem dobrze że chociaż szczęśliwie :-)
Na pewno założe jakiegoś innego bloga, ale nie wiem kiedy dokładnie, jak i co. Muszę Wam tylko powiedzieć że tamtego nie zawieszę ;) Wiem już o czym to będzie i co się tam będzie działo. Blog będzie o R5, siostrach Marano, Mai Mitchell, Raini Rodriguez i Calumie Worthy. Będzie główna bohaterka wymyślona przeze mnie :D Jak blog będzie całkowicie w gotowości to o wszystkim Was poinformuje, tutaj.

Przepraszam i dziękuje za te kilka wspaniałych miesięcy <3

Pozdrawiam !


Ps: Happy Easter - chociaż trochę późno, ale jest :D

2 komentarze:

Music ♥

Szablon wykonała DaFne z Wyimaginowanej Grafiki.